Castig masa musculara sau ard grasimi ?

Sa castig muschi sau sa ard grasimi ? Suna ca o intrebare stupida, si chiar este, deoarece pentru a construi corpul visurilor tale iti trebuiesc ambele. Multi incepatori acorda mai multa atentie ptr obtinerea muschilor, dar pentru a-ti defini muschii trebuie sa arzi si niste grasimi. O nutritie adecvata, exercitii cardiovasculare sunt punctele cheie pe cale de a-ti defini muschii.

Procesul de slabire

Pentru a incepe procesul de slabire trebuie sa mananci in proportii mai mici,  si sa bei cel putin 7-8 pahare de apa pe zi. Acest lucru nu va permite metabolismului sa incetineasca. In plus va impiedica sa va supraalimentati, ca urmare a foametei pe scara larga ce vine atunci cand nu mananci. Mananca de 5 ori pe zi intre 300-500 calorii pe zi. De asemenea, incearca sa nu faci o pauza mai mare de 4 ore intre mese. Dar punctul cheie aici este de a crea un deficit mic de 400-500 calorii pe zi. Fa-o cu privire la echilibrul de proteine, carbohidrati si grasimi in masa dumneavoastra si veti simti ca organismul dumneavoastra a inceput sa foloseasca propriile grasimi in scopul de a satisface cererea de energie. Amintiti-va, ca daca nu luati suficiente proteine, va va afecta muschii si daca nu luati destui carbohidrati si grasimi va poate afecta si sistemul de energie.

Antrenament anaerob pentru arderea grasimilor

Antrenamentul anaerob este in schimb un exercitiu clasic de forta care se efectueaza la o intensitate crescuta intr-o perioada de timp scurta: sa  ne gandim de exemplu la seriile de repetari care se fac la sala. Este caracterizat de un consum inalt de ATP (adenozin trifosfat care se formeaza cand energia este eliberata din moleculele nutritive in cursul respiratiei celulare) si o productie mare de acid lactic. Frecventa cardiaca sufera modificari semnificative, dar se intoarce repede la valoarea de baza. Principalul beneficiu este cresterea masei musculare.”

1.      Ce inseamna “izometric”?  “In acest tip de exercitiu, muschii lucreaza fara sa sesizam o miscare aparenta. Organismul produce forta fara un dinamism vizibil. Sa ne gandim la oboseala musculara data de incercarea de a muta un obiect prea greu, pe care nu reusim sa il miscam nici macar cu un milimetru, sa impingi un perete, de exemplu. Muschii nostri lucreaza totusi si inca destul de intens. Lungimea muschiului nu se modifica (deci capetele musculare nu se apropie). Tonusul muscular creste, insa lungimea muschiului nu variaza. Acest tip de exercitiu implica o crestere semnificativa a frecventei cardiace.”

2.      “In exercitiul  izodinamic, dimpotriva,fortei pe care o producem ii corespunde o miscare mecanica vizibila. Mare parte dintre miscarile noastre sunt de tip izodinamic, este suficient sa ne gandim la mersul simplu pe strada”

Pregatirea anaeroba este urmatorul pas pentru definirea corpului tau. Exercitii cardiovasculare (ciclism, inot, alergat etc.) efectuate cu unele intervale intre sunt mult mai eficient in accelerarea metabolismului decat antrenamentul aerobic. Antrenamentul va arde mai multe calorii pe minut si de a accelera metabolismul dumneavoastra pentru mai multe ore. Volumul dorit sarcinii cu greutati, in combinatie cu formarea interval- intensiv poate mentine metabolismul ma un nivel inalt de cel putin 24 de ore. Efectuati 3-4 sesiuni de o saptamana, dimineata. Forta de formare este de asemenea modalitate eficienta de a arde grasimi. Kilogram de masa musculara arde de 9 ori mai multe calorii decat kilogram de masa de grasime. Deci nu uitati de a efectua antrenamentul uzual de slabire.

Consumati alimentele cu un continut ridicat de fibre. Salatele, legumele verzi, fructele iti curata intestinele si au un numar redus de calorii.

Din grasimi nu trebuie sa provina mai mult de 20% din totalul caloriilor de la o masa.

Gatiti supe. Ceva legume, un piept de pui si paste fainoase pot fi ingredientele unei supe hranitoare si cu foarte putine calorii.  Condimentati mincarea. Ardeiul iute, piperul, sosul picant ajuta la arderea grasimilor.

Concluzii

Nu mincati inainte de culcare. Somnul consuma putine calorii. Aceste calorii trebuie depozitate undeva. Trebuie sa treaca cel putin 2 ore intre masa si somn

Cand a-ti limitat aportul de calorii admise si exercitii cardiovasculare incluse in programul de slabire, rezultatul nu va dura mult timp sa fie vazut !

Reclame

Un gând despre „Castig masa musculara sau ard grasimi ?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s